Uutiskirjeet

Luustoliitolla on ammattilaisille, kaikille jäsenyhdistysten jäsenille ja yhdistysten aktiiveille tarkoitetut uutiskirjeet.

LUUSTOLIITON UUTISKIRJE AMMATTILAISILLE

Ammattilaisten uutiskirje on tarkoitettu luustoterveydestä ja osteoporoosista kiinnostuneille sosiaali-, terveys- ja kuntoutusalan ammattilaisille. Ammattilaisten uutiskirje ilmestyy vähintään neljä kertaa vuodessa ja se sisältää mm. tietoa koulutustapahtumista, uusista materiaaleista ja Luustotieto-lehden ilmestymisestä sekä muuta ajankohtaisasiaa luustoterveydestä ja osteoporoosista. Tilaa Luustoliiton uutiskirje ammattilaisille jo tänään!

Lisäksi Luustoliitto koordinoi Avokuntoutusverkoston toimintaa yhdessä verkoston jäsenistä koostuvan työryhmän kanssa. Avokuntoutusverkosto on kaikkien avo- ja ryhmämuotoisen kuntoutuksen toimijoiden ja asiantuntijoiden avoin verkosto. Lisätietoa Avokuntoutusverkoston toiminnasta saat liittymällä verkoston postituslistalle.

LUUSTOVIESTI -UUTISKIRJE

Luustoviesti on uutiskirje Luustoliiton jäsenyhdistyksien jäsenille. Sen saa halutessaan jokainen sähköpostinsa Luustoliittoon ilmoittanut jäsen. Luustoviesti toimii Luustoliiton tiedotuskanavana ajankohtaisista asioista ja liiton tapahtumista. Toisin kuin Luustotieto-lehdessä, Luustoviestissä ei julkaista yhdistystiedotteita. Liittyminen tapahtuu ilmoittamalla oma sähköpostiosoite järjestösihteeri Sanna Paakille osoitteeseen toimisto@luustoliitto.fi . Ole yhteydessä järjestösihteeriin myös siinä tapauksessa, mikäli haluat, että osoitteesi otetaan pois listalta. Luustoviestin saajaksi voi myös ilmoittautua liittymällä luusto- tai osteoporoosiyhdistyksen jäseneksi.

YHDISTYSAKTIIVIEN MITÄ, MISSÄ, MILLOIN? –UUTISKIRJE

”Yhdistysaktiivien Mitä, missä, milloin” on uutiskirje luustoyhdistyksissä toimiville aktiivijäsenille. Uutiskirjeessä tiedotetaan ajankohtaisista asioista yhdistystoimintaan liittyen, kuten esimerkiksi tulevista koulutuksista ja tapahtumista sekä toiminnan rahoitukseen ja raportointiin liittyvistä aikatauluista. Uutiskirje lähetetään automaattisesti kaikille hallituksen jäsenille, mutta halutessaan myös hallitusten ulkopuoliset yhdistysten toimintaan aktiivisesti osallistuvat jäsenet voivat liittyä uutiskirjeen saajaksi. Liittyminen tapahtuu ilmoittamalla oma sähköpostiosoite järjestösihteeri Sanna Paakille osoitteeseen toimisto@luustoliitto.fi. Ole yhteydessä järjestösihteeriin myös siinä tapauksessa, mikäli haluat, että osoitteesi otetaan pois listalta.