Toimitusehdot

Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU käynnistää Postissa laajat lakkotoimet. Postinjakelu, käsittely ja kuljetus ovat marraskuussa lakossa kaksi viikkoa. Lakko alkaa maanantaina 11.11. klo 06.00 ja päättyy sunnuntaina 24.11. klo 24.00. Otattehan huomioon, että Postin lakko vaikuttaa myös meiltä tilattujen esitemateriaalien toimitusaikoihin. Mikäli esitetilauksenne on kiireellinen, pyydämme mainitsemaan tämän tilauksen yhteydessä jolloin pyrimme lähettämään paketin perille Matkahuollon pakettipalvelun kautta ja veloitamme postimaksut tämän mukaan.

Luustoliitto tarjoaa maksutonta luustoterveysmateriaalia kaikille ikäryhmille, osteoporoosia sairastavien omahoidon ohjauksen tueksi ja tarpeen mukaan lisätiedoksi ammattilaisille. Materiaali ei maksa mitään, mutta materiaalin toimituksesta veloitamme tilaajilta toimitus- ja käsittelykuluina Posti Oy:n meiltä perimät postimaksut (kirje, postipaketti ja nouto) alla olevan hinnaston mukaisesti. Huomioittehan, että jatkossa posti säilyttää paketteja omassa toimipisteessään ainoastaan seitsemän päivää toimipisteeseen saapumisen jälkeen.

Toimitusehdot 2019