Ajankohtaista

Yhdistyksen hallituksen jäsenet ja vastuuhenkilöt vuodelle 2020 ja jäsenmäärän 31.12.2019 ilmoittaminen

Nyt on aika tarkistaa yhdistyksenne jäsenrekisteri sekä yhteystiedot (1.1.2020 alkaen, kun yhdistyksenne uusi hallitus ja jäsenmäärä 31.12.2019 on tiedossa). Tästä linkistä pääsette täyttämään Luustoliiton jäsenyhdistyksen perustietolomakkeen vuodelle 2020 Lomake tulee palauttaa liittoon 10.1.2020 mennessä joko sähköpostitse: toimisto@luustoliitto.fi TAI postitse: Suomen Luustoliitto ry/järjestösihteeri, Köydenpunojankatu 8 G, 00180 Helsinki.

31.12. olevan jäsenmäärän perusteella lähetämme teille liittomaksut. Siksi jäsenrekisteristä on syytä poistaa tässä vaiheessa kaikki ne jäsenet, jotka eivät ole maksaneet jäsenmaksua vuonna 2019. Mikäli syystä tai toisesta ette ehdi ilmoittamaan muutoksia 10.1. mennessä, lähetetään jäsenmaksut nykyisten jäsenrekisteritietojen perusteella (niiden muutosten, jotka olemme 10.1. mennessä saaneet).

Jäsenalennukset ja Luustotieto 1 / 2020

Muistattehan ilmoittaa vuonna 2020 jäsenalennuksia jäsenillenne myöntävät yritykset myös 30.1.2020 mennessä liiton toimistoon. Silloin on myös Luustotieto 1/2020 aineiston jättö. Vuoden ensimmäisessä numerossahan ovat perinteisesti olleet jäsenalennusilmoitukset paikkakunnittain. Yritysten houkutteleminen mukaan kannattaa aloittaa niistä yrityksistä, jotka ovat tarjonneet alennuksia Luustoliiton jäsenkortilla jo aiemmin. Aktiivikirjeen 12 / 2019 liitteenä on ehdotus jäsenalennussopimukseksi sekä myös tarvittaessa ehdotus kannatusjäsensopimukseksi. Yhdistyksellännehän voi olla kannatusjäseniä, jotka eivät tarjoa jäsenalennuksia. Myös muu lehteen tuleva yhdistysten ilmoitusaineisto tulee olla liiton toimistolla 30.1.2019 mennessä.