Kuntoutumiskurssi henkilöille, joilla osteoporoosi/osteopenia ja kilpirauhassairaus

Onko sinulla todettu sekä osteoporoosi/osteopenia että kilpirauhassairaus? Kuntoutumiskurssilta saat eväitä kahden pitkäaikaisen sairauden kanssa elämiseen ja voimaa omahoitoon sekä tapaat muita samassa tilanteessa olevia. Kuntoutumiskurssi on suunnattu kaikenikäisille aikuisille.

Kuntoutumiskurssi sisältää kolme tapaamista ja se on suunnattu henkilöille, joilla on todettu sekä osteoporoosi / osteopenia että kilpirauhassairaus. Kurssi sisältää mm. kahden pitkäaikaisen sairauden kanssa elämisen tarkastelua, alustuksia ja toiminnallisia osioita omahoidosta, ravitsemuksesta, liikunnasta ja levosta sekä tavoitteellisen tulevaisuuteen suuntautumisen.

Kurssi järjestetään Kouvolassa (Kaakkois-Suomen Näkövammaisten toimintakeskus, Salpausselänkatu 30) seuraavasti:
pe 27.3.2020 klo 11.00-20.00
la 28.3.2020 klo 10.00-15.30 (kahvitarjoilu klo 9.30 alkaen)
la 25.4.2020 klo 10.00-15.00 (kahvitarjoilu klo 9.30 alkaen)

Kurssi on maksuton tarjoiluineen (kaikki päivät sisältävät lounaat ja kahvitarjoilut). Matkat ja mahdollinen majoitus ovat omakustanteiset.

Kurssin hakuaika on päättynyt. Valinnasta ilmoitetaan kaikille hakijoille viimeistään torstaina 12.3.2020.

Lisätietoja kurssista: Jenny Lohikivi, Luustoliitto, 050 512 9117, jenny.lohikivi@luustoliitto.fi
tai Asta Salonen, Kilpirauhasliitto, 050 4084 403, asta.salonen@kilpirauhasliitto.fi

Tutustu muihin Luustoliiton kuntoutumiskursseihin ja omahoidon tukeen.