Kuntoutumiskurssi henkilöille, joilla osteoporoosi/osteopenia ja kilpirauhassairaus

Onko sinulla todettu sekä osteoporoosi/osteopenia että kilpirauhassairaus? Oletko työikäinen? Kuntoutumiskurssilta saat eväitä kahden pitkäaikaisen sairauden kanssa elämiseen ja voimaa omahoitoon sekä tapaat muita samassa tilanteessa olevia.

Kuntoutumiskurssi on viiden tapaamisen kokonaisuus ja se on suunnattu työikäisille. Kurssi sisältää mm. kahden pitkäaikaisen sairauden kanssa elämisen tarkastelua, alustuksia ja toiminnallisia osioita omahoidosta, ravitsemuksesta, liikunnasta ja levosta sekä tavoitteellisen tulevaisuuteen suuntautumisen.

Kurssi järjestetään Kouvolassa (Kaakkois-Suomen Näkövammaisten toimintakeskus, Salpausselänkatu 30) seuraavasti:
pe 6.3.2020 klo 17.00-20.00 (kahvitarjoilu klo 16.30 alkaen)
la 7.3.2020 klo 10.00-15.30 (kahvitarjoilu klo 9.30 alkaen)
pe 27.3.2020 klo 17.00-20.00 (kahvitarjoilu klo 16.30 alkaen)
la 28.3.2020 klo 10.00-15.30 (kahvitarjoilu klo 9.30 alkaen)
la 25.4.2020 klo 10.00-15.00 (kahvitarjoilu klo 9.30 alkaen)

Kurssi on maksuton tarjoiluineen. Matkat ja mahdollinen majoitus ovat omakustanteiset. Kurssin hakuaika on 13.1.-9.2.2020: Hakulomake löytyy alempaa tältä sivulta. Valinnasta ilmoitetaan kaikille hakijoille viimeistään maanantaina 17.2.2020 sähköpostitse.

Lisätietoja kurssista: Pauliina Tamminen, Luustoliitto, 050 512 9117  pauliina.tamminen@luustoliitto.fi
(poissa 24.1.-2.2.2020) tai Asta Salonen, Kilpirauhasliitto, 050 4084 403, asta.salonen@kilpirauhasliitto.fi

HAE TYÖIKÄISILLE SUUNNATULLE KURSSILLE (osteoporoosi ja kilpirauhassairaus):

EiKyllä

9. Millaiseksi koet tällä hetkellä

HyväKohtalainenHeikko

Kuntoutumiskurssin tarkoituksena on tukea sinua kahden pitkäaikaissairauden omahoidon suunnitelmallisessa toteutuksessa. Kuvaile tarvettasi päästä kurssille mahdollisimman monipuolisesti esim. elämäntilanteesi, arkesi, voimavarojesi ja vertaistuen näkökulmasta vastaamalla kysymyksiin 10-12.

Luusto- tai osteoporoosiyhdistyksessäKilpirauhasyhdistyksessäEn kummassakaan

KasvokkainSosiaalisessa mediassaEn osallistu

Täyttämällä ja lähettämällä kurssin hakulomakkeen hyväksyt Luustoliiton tietosuoja- ja rekisteriselosteen.

Tuiostettava kurssi-ilmoitus (A4).

Tutustu muihin Luustoliiton kuntoutumiskursseihin ja omahoidon tukeen.