Hyvä tietää

Turun Seudun Osteoporoosiyhdistys ry perustettiin samoihin aikoihin kuin valtakunnallinen Suomen Osteoporoosiyhdistys (nykyinen Luustoliitto) yli kymmenen vuotta sitten. Vuonna 2015 yhdistys muutti
nimensä Turun Seudun Luustoyhdistykseksi valtakunnallisen linjan mukaisesti.

Yhdistyksen tehtävä on luustoterveyden ja terveellisten elintapojen edistäminen sekä osteoporoosia sairastavien tutkimisen, hoidon ja kuntoutuksen edesauttaminen. Jäseniä yhdistyksessä on noin kaksisataa, ja se on valtakunnallisen liiton suurimpia jäsenyhdistyksiä.

Jäsenmaksu on 17,00 euroa vuonna 2019.

Toiminta

Yhdistyksen toimintaan kuuluvat liikuntatoiminta, jäsenillat, luustoterveystapahtumat, yleisöluentotilaisuudet ja virkistystoiminta. Tiedotamme toiminnastamme Luustotieto-lehdessä, yhdistyksen nettisivuilla ja sosiaalisen median kanavissa. Voit myös ilmoittaa sähköpostiosoitteesi yhdistykselle saadaksesi sähköisen uutiskirjeen.

Vapaaehtoiset

Turun Seudun Luustoyhdistyksen toiminta perustuu kokonaan vapaaehtoiseen työhön jäsenistön hyvinvoinnin ja terveyden edistämiseksi, ja toivomme jäseniltämme aktiivista toimintaa yhteisen asian puolesta. Jo runsas osallistuminen yhdistyksemme tapahtumiin innostaa yhdistyksen aktiiveja käynnistämään uusia toimintamuotoja. Yhdistyksen hallituksen jäsenet iloitsevat kaikesta palautteestasi ja ehdotuksistasi koskien yhdistyksen toimintaa.