Pääkaupunkiseudun Luustoyhdistys

Uusi jumpparyhmä käynnistyy 30.1.
Luustojumppaa Otaniemessä

Tule mukaan uuteen luustojumpparyhmään. Ryhmän tarkoituksena on lisätä fyysistä suoritus- ja toimintakykyä liikuntasaliympäristössä. Vetäjinä toimivat Laurea Otaniemen fysioterapiaopiskelijat hyödyntäen näyttöön perustuvaa tutkimustietoa oman lehtorinsa ohjauksessa. Omista liikuntarajoituksista voi kertoa ensimmäisellä kerralla, ja jumppaa kehitetään ryhmäläisten toiveiden mukaan.

Aika: keskiviikko klo 12.30 – 13.30, 10 kertaa alkaen 30.1.2019
Paikka: Laurea, Metsäpojankuja 3, 02130 Espoo.

Luustojumppa on maksuton. Ryhmä alkaa, jos osallistujia on vähintään 5 henkilöä. Ryhmän maksimikoko on 15 henkilöä.

Ilmoittautumiset Liisalle toimistoon, toimisto@osteopkseutu.fi tai puh. 045 601 6105. Tule mukaan ja varmista paikkasi ryhmässä ilmoittautumalla mahdollisimman pian, viimeistään 22.1. mennessä.

Tutustu muihin tapahtumatietoihin sivulla Tule mukaan toimintaan. Kurkkaapa sinne ja tule mukaan!

Kaisaniemenkatu 4 A
toimisto(at)osteopkseutu.fi
p. 045 601 6105
Toimiston puhelinajat tiistaisin klo 12-15. Jos haluat tulla käymään toimistolla, sovi siitä etukäteen!

Yleistä Pääkaupunkiseudun luustoyhdistyksestä
Kuka tahansa osteoporoosista kiinnostunut tai osteoporoosia sairastava voi liittyä Pääkaupunkiseudun Luustoyhdistys ry:n jäseneksi ja tulla mukaan toimintaan. Lähes kaikki yhdistyksessä tehdään vapaaehtoisvoimin.

Toiminta keskittyy Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten alueelle. Yhdistys on aktiivisesti mukana alueen terveysmessuilla ja liikuntatapahtumissa. Hangon seudulla toimii yhdistyksen Hangon paikallisosasto.

Yhdistyksen jäsenille on tarjolla muun muassa:

–  jäsenilta noin kerran kuukaudessa
–  luentotilaisuuksia eri puolilla toiminta-aluetta
–  liikuntaryhmiä
–  lääkärineuvontaa
–  vertaistukea

Jäsenmaksu on 20 €/vuosi, joka sisältää neljä kertaa vuodessa ilmestyvän jäsenlehden. Jäsenyys oikeuttaa alennuksiin joidenkin liikkeiden palveluista tai tuotteista.