Etelä-Pohjanmaan paikallisosasto

Karpaloviita 4
60150 Seinäjoki
raija.lanttola@netikka.fi

Älä jää yksin diagnoosin jälkeen – Luustoyhdistyksestä saat vertaistukea kuntoutumiseen, tietoa osteoporoosin omahoidosta, mukavaa yhdessäoloa ja uusia ystäviä. Tapaamme noin kerran kuukaudessa jäsenillassa, jolloin vierailevat asiantuntijat luennoivat mm. luustoterveydestä. Lisäksi jäsenillämme on mahdollisuus osallistua luustojumppaan, joka järjestetään yhteistyössä ammattikorkeakoulun opiskelijoiden kanssa.

Jäsenenä saat myös Luustoliiton Luustotieto-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehdessä on paljon ajankohtaista tietoa luustokuntoutujalle.  Luustoliitto järjestää myös kuntoutusta, omahoidon tukea ja kouluttaa ammattilaisia. Jäsenmaksumme on 15 euroa vuodessa. Jäsenkortti ja jäsenmaksulasku tulevat liiton kautta helmikuun aikana. Myöhemmin vuoden aikana liittyville uusille jäsenille postitamme jäsenkortin ja laskun paikallisesti.

Tervetuloa mukaan toimintaan! Etelä-Pohjanmaan paikallisosasto on osa Pirkanmaan Luustoyhdistystä. Toimialueemme on Seinäjoki ja sen ympäristö. Paikallisosastomme ajankohtaiset tapahtumat ja yhteystiedot löydät tältä sivulta. Lisätietoa osteoporoosista ja sen omahoidosta sekä omahoidon tuesta ja kuntoutuksesta.