Jäsenyhdistykset

Suomen Luustoliitto ry on valtakunnallinen keskusjärjestö, jonka jäseninä on 19 rekisteröityä jäsenyhdistystä eri puolilta Suomea. Voit halutessasi liittyä liiton jäsenyhdistykseen. Lisätietoa jäsenyhdistyksistä ja niiden paikallisosastoista/ toimintaryhmistä sekä jäseneksi liittymisestä löydät alta. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Liiton jäsenyhdistykset ovat potilasjäsenyhdistyksiä, paitsi Finnish Bone Society ry. Se toimii yhdyssiteenä luututkimuksesta kiinnostuneiden henkilöiden välillä sekä edistää alan käytännöllistä ja teoreettista kehitystä Suomessa. Myös Suomen Osteoporoosiyhdistys on yksi liiton jäsenyhdistyksistä. Se tarjoaa mahdollisuuden jäsenyyteen niillä paikkakunnilla, missä liiton muu jäsenyhdistys ei toimi. Se järjestää mm. vuosittain kesätapahtuman, viestintää ja puhelinneuvontaa, mutta säännöllistä paikallista toimintaa, kuten omahoito-, liikunta- tai vertaistukiryhmiä, sillä ei ole.

Yhdistyksen jäsenenä saat seuraavat edut:

Jäsenyhdistykset ja paikallisosastot

Voit myös ottaa yhteyttä Luustoliiton toimistoon toimisto@luustoliitto.fi tai 050 539 1441, niin autamme sinua löytämään sinulle sopivan jäsenyhdistyksen. Lisätietoa Luustoliitosta ja sen jäsenyhdistyksistä löydät myös Luustotieto-lehdestä 4/2018 s. 30.