Järjestösuunnittelijaksi Luustoliittoon!

Etsitkö sosiaali- ja terveysalan järjestöstä työpaikkaa?

Me etsimme järjestösuunnittelijaa työsuhteeseen toistaiseksi

Luustoliitto on potilas- ja kansanterveysjärjestö, jossa on mahdollisuus tehdä monipuolista, vaikuttavaa ja tärkeää työtä ja jossa pääsee osaksi kansalaisyhteiskunnan kehittämistä muuttuvassa yhteiskunnassa.

Nyt etsimämme järjestösuunnittelijan keskeisenä tehtävänä on:

•  eri puolilla Suomea toimivien jäsenyhdistysten tuki, ohjaus ja neuvonta
  • viestinnän moninaiset tehtävät,
  • vertaistoimintaan liittyvä kehittämistyö Luustoliitossa ja sen jäsenyhdistyksissä
  • jäsenpalveluiden kehittäminen sekä
  • koulutusten organisointi ja järjestäminen yhdessä liiton muun henkilöstön ja jäsenyhdistysten jäsenten  kanssa.

Järjestösuunnittelijan työ edellyttää soveltuvaa vähintään ylempää amk-tasoista tutkintoa sekä vankkaa työelämässä hankittua osaamista ja ymmärrystä sosiaali-/terveysalan järjestötyöstä, vapaaehtoistyöstä ja vertaistoiminnasta sekä niiden kehittämisestä.

Eduksi haussa on kokemus kouluttamisesta, viestinnästä sisältäen sosiaalisen median käytön, työskentelystä ikääntyneiden kanssa ja verkostotyöstä.

Järjestösuunnittelijan tehtävässä olevalla on tärkeää olla joustavuutta, taitoa toimia moniammatillisessa tiimissä, järjestelmällisyyttä sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Lisäksi toivomme kehittämismyönteistä, innostunutta ja kuntouttavaa työotetta. Erityisliikuntaan liittyvä osaaminen on hakijalle hyvä lisä.

Noudatamme Sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Palkka on 3 000 €/kk. Työ on pääosin Helsingissä liiton toimistolla Kampissa mutta edellyttää usein matkustamista myös muualle Suomeen sekä mahdollisuutta työskentelyyn myös iltaisin. Kyseessä on STEAn rahoittama toiminta. Paikka täytetään mahdollisimman pian.

Lisätietoja: pe 4.5. klo 9-10 ja 14–15, ma 7.5. klo 11–12 ja ke 9.5. klo 8-9 toiminnanjohtaja Ansa Holm p. 050 303 8129. Sähköpostitse tapahtuviin tiedusteluihin ei välttämättä vastata.

Jos olet etsimämme henkilö, toimita vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi 14.5.2018 klo 14 mennessä: ansa.holm@luustoliitto.fi.

_____________________________________________________________________________
Luustoliitto on potilas- ja kansanterveysjärjestö, jolla on jäsenyhdistyksiä ympäri Suomen. Toiminnan tärkein rahoittaja on STEA. Luustoliiton sivuilta löydät lisätietoja: luustoliitto.fi.