Haluatko sinä jakaa kokemuksesi?

Oletko joskus huomannut, miten hyvä on puhua asioista toisen, samankaltaisia asioita kokeneen ihmisen kanssa? Sairastatko osteoporoosia ja haluaisit tarjota muille osteoporoosia sairastaville mahdollisuuden keskustella omasta tilanteestaan? Kiinnostaisiko sinua lisätä muiden ymmärrystä osteoporoosista oman kokemuksesi avulla? Vai oletko työikäinen ja haluaisit tukea muita työikäisiä jaksamaan työelämässä?

Luustoliitto tarjoaa koulutusta, johon olet lämpimästi tervetullut. Tärkeää on, että sairastat tai olet sairastanut osteoporoosia ja haluat toimia vertaistyössä. Koulutuksen avulla saat keinoja ja harjoitusta vertaisena toimimiseen, eikä koulutukseen osallistuminen sido mihinkään. Mitään ennakkotietoja tai taitoja ei tarvita. Tärkeää on, että olet ”sinut” osteoporoosisi ja sen omahoidon kanssa sekä olet valmis jakamaan omia kokemuksiasi. Tule rohkeasti mukaan, sillä vertaisena toimiminen on kiinnostavaa ja antaa myös itselle voimavaroja.

Voit ilmoittautua jompaankumpaan koulutuspäivään:
• Kuopio ke 8.11.2017 klo 10.00–16.00
• Helsinki la 11.11.2017 klo 10.00–16.00

Koulutus on maksuton sisältäen monipuolisen vertaistoimintaan liittyvän ohjelman sekä aamiaisen, lounaan ja päiväkahvin. Matkat maksetaan 40 € saakka yleisiä kulkuneuvoja käyttäen jälkeenpäin.

Ilmoittautuminen: Mikäli kiinnostut koulutuksesta, voit ilmoittautua maanantaihin 23.10.2017 mennessä Luustoliiton toimistoon sähköpostitse toimisto@luustoliitto.fi (tarvittaessa puhelimitse 050 539 1441). Ilmoita viestissä nimesi, yhdistyksesi nimi sekä erityisruokavaliosi ruokailuja varten. Lisätietoja tarvittaessa koulutuksesta antaa liiton järjestösuunnittelija Jenni Tuomela jenni.tuomela@luustoliitto.fi tai 050 442 3999. Ilmoittautumisajan umpeuduttua lähetämme ilmoittautuneille tarkempaa tietoa koulutuksesta ja tilaisuuden ohjelman.

Elämäsi tilaisuus on nyt! Lämpimästi tervetuloa mukaan vertaistoimintaan.

vertaistuki.jpg