Haluatko sinä jakaa kokemuksesi?

Oletko joskus huomannut, miten hyvä on puhua asioista toisen, samankaltaisia asioita kokeneen ihmisen kanssa? Sairastatko osteoporoosia ja haluaisit tarjota muille osteoporoosia sairastaville mahdollisuuden keskustella omasta tilanteestaan? Kiinnostaisiko sinua lisätä muiden ymmärrystä osteoporoosista oman kokemuksesi avulla? Vai oletko työikäinen ja haluaisit tukea muita työikäisiä jaksamaan työelämässä?

Luustoliitto tarjoaa koulutusta, johon olet lämpimästi tervetullut. Tärkeää on, että sairastat tai olet sairastanut osteoporoosia ja haluat toimia vertaistyössä. Koulutuksen avulla saat keinoja ja harjoitusta vertaisena toimimiseen, eikä koulutukseen osallistuminen sido mihinkään. Mitään ennakkotietoja tai taitoja ei tarvita. Tärkeää on, että olet ”sinut” osteoporoosisi ja sen omahoidon kanssa sekä olet valmis jakamaan omia kokemuksiasi. Tule rohkeasti mukaan, sillä vertaisena toimiminen on kiinnostavaa ja antaa myös itselle voimavaroja.

Seuraava koulutuspäivä:
• Seinäjoki 26.1.2018

Koulutus on maksuton sisältäen monipuolisen vertaistoimintaan liittyvän ohjelman sekä aamiaisen, lounaan ja päiväkahvin. Matkat maksetaan 40 € saakka yleisiä kulkuneuvoja käyttäen jälkeenpäin.

Ilmoittautumisesta kerrotaan lisää näillä sivuilla myöhemmin. Mikäli kiinnostut koulutuksesta. Lisätietoja tarvittaessa koulutuksesta antaa liiton järjestösuunnittelija Jenni Tuomela jenni.tuomela@luustoliitto.fi tai 050 442 3999. I

Elämäsi tilaisuus on nyt! Lämpimästi tervetuloa mukaan vertaistoimintaan.

vertaistuki.jpg