Suomen Luustoliitto hakee Vertaiskuntoutumisen suunnittelijaa

Suomen Luustoliitto ry on kansanterveys- ja potilasjärjestö, jonka toimintaa rahoittaa STEA. Sopeutumisvalmennuksen ja omahoidon tuen palvelut osteoporoosia sairastaville sekä palveluihin liittyvä ammattilaisyhteistyö ovat tärkeä osa toimintaamme. Kuntoutustiimiimme haetaan nyt vertaiskuntoutumisen suunnittelijaa määräaikaiseen työsuhteeseen.

Olet etsimämme henkilö, jos:

• sinulla on kokonaisvaltainen ymmärrys kuntoutumisesta ja sen tuesta
  • ymmärrät vertaistuen ja kokemustiedon merkityksen kuntoutumisessa ja olet innostunut siihen liittyvän toiminnan kehittämisestä
  • sinulla on itsenäinen, kehittävä ja ketterästi muutoksiin mukautuva työote
  • olet innostava kouluttaja, joka hyödyntää toiminnallisuutta ja ryhmän voimaa oppimisessa
  • käytät sujuvasti sosiaalisen median kanavia

Eduksi katsotaan sosiaali- tai terveysalan AMK/ YAMK-tutkinto, vertaistukitoimintaan ja viestintään liittyvä kokemus sekä toiminnallisten menetelmien/ yhteiskehittelymenetelmien tuntemus. Työ edellyttää matkustusvalmiutta ja sisältää jonkin verran ilta-/viikonlopputyötä.

Luustoliiton kuntoutustoiminnassa ammattilais- ja vertaistuki kulkevat rinnakkain. Toiminnassa yhdistyvät moniammatillisesti yhdyspinnoille syntyvät palvelut, verkostotyö, yhteiskunnallinen vaikuttaminen sekä terveyden ja hyvinvoinnin edistäminen. Etäkuntoutus on yksi osa palveluitamme.  Vertaiskuntoutumisen suunnittelijana rekrytoit, innostat ja koulutat vapaaehtoisia vertaisiksi kuntoutustoimintaan. Yhdessä vapaaehtoisten ja työyhteisön kanssa kehität ja ideoit tapoja, joilla vertaistuki nivoutuu kiinteäksi osaksi kuntoutustoimintaa sekä ammattilaisten koulutusta.

Toimenkuva on uusi ja tarjoaa hyvät mahdollisuudet vaikuttaa omaan työhön, kehittymistä ja koulutusta tuetaan. Vertaiskuntoutumisen suunnittelijana olet tärkeä osa pientä, mutta aikaansaavaa, idearikasta ja tulevaisuuteen orientoitunutta porukkaamme.

Työsuhde on määräaikainen jatkuen 31.12.2018 saakka. Työsuhde alkaa mahdollisimman pian. Työsuhteen jatko on mahdollinen määräaikaisuuden jälkeen, mikäli STEA:n rahoituspäätös jatkon osalta on myönteinen.

Lähetä CV:llä varustettu hakemuksesi sähköpostitse omahoidon suunnittelija Vuokko Mäkitalolle vuokko.makitalo@luustoliitto.fi 27.12. klo 12 mennessä. Haastatteluun valituille ilmoitetaan 5.1. Haastattelut pidetään 9.1. klo 14-16 ja 10.1. klo 8.30-10.30.

Palkka: 3000€/kk. Työssä noudatetaan sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta.

Työpaikan osoite: Arkadiankatu 19 C 36, 00100 Helsinki.

Lisätiedot: Omahoidon suunnittelija Vuokko Mäkitalo vuokko.makitalo@luustoliitto.fi tai
p. 050 313 7263. Yhteydenotot 14.12 klo 14-15.30 tai 21.12 klo 8.30-10.00.

Palaa edelliselle sivulle   Palaa edelliselle sivulle