Videot

Tältä sivulta löydät lisätietoja Luustoliiton julkaisemista viedoista.

1. Osteoporoosia sairastavan itsensä hoitamisen tuki -video
Osteoporoosia sairastavalla on tärkeää olla tieto-taitoa itsensä hoitamisesta. Lisäksi pitkäaikaissairaudessa sitoutuminen oman itsensä hoitamiseen ja omahoidon toteutuminen arjessa ovat toimintakyvyn ylläpitämisen ydin. Ammattilainen voi tarjota ohjausta ja tukea osteoporoosia sairastavan omahoitoon helposti valmiin materiaalin ja ryhmätoiminnan avulla. Katso video TÄSTÄ!

2. Miten osteoporoosia voi itse hoitaa? -video
Osteoporoosia sairastavan on tärkeää tietää, miten hoitaa itseään. Osteoporoosin omahoidon kulmakivien haltuun ottaminen on askel kohti arjen toimintakyvyn säilymistä sekä kaatumisen ja murtumien ehkäisyä. Katso viedo TÄSTÄ!

3. 206 syytä välittää -video
206 syytä välittää -video keskittyy levittämään tietoa luustoterveydestä ja saamaan työikäiset suomalaiset kiinnittämään huomiota luustolle tärkeisiin elintapoihin; liikuntaan sekä D-vitamiinin ja kalsiumin saantiin. 206 syytä välittää -videon nimi viittaa aikuisen ihmisen luiden määrään. Luita on yhteensä 206, joista jokainen on hyvä syy pitää huolta elintavoistaan. Katso video TÄSTÄ!