Materiaalia nuorille postimaksun hinnalla

Luustoterveys? Ei kuulu mulle.

Suomen Luustoliitto haluaa nostaa esille nuoruuden merkityksen korvaamattomana ajanjaksona luustoterveyden kannalta. Luustoliitto julkaisi lokakuussa nuorille suunnatun internet-sivuston eikuulumulle.fi. Sivustolla esitellään elintapojen vaikutuksia luustoterveyteen. Sivustoa on mahdollista hyödyntää myös ohjaustyössä.

Luustoliitto on myös tehnyt yhteistyössä Kouvolan seudun ammattiopiston pelinkehittäjäopiskelijoiden kanssa luustoterveysaiheisen mobiilipelin. Bonekour-peli on oiva esimerkki terveyspelistä, jossa yhdistyy pelattavuus opetukselliseen viestiin. Peli on ladattavissa Google Play Storessa ja linkki siihen löytyy myös eikuulumulle.fi-sivustolta.

Julistemateriaalia, jonka avulla toivomme viestin eikuulumulle.fi – sivustosta tavoittavan mahdollisimman paljon nuorisoa sekä heidän läheisiään on tilattavissa näiltä sivuilta. Tilausten toimittamisesta (koskee myös maksuttoman materiaalin lähettämistä) laskutamme postitus- ja käsittelykulut. Mikäli lasku lähetetään eri osoitteeseen, peritään sen osalta 1 € postituskulu. Postikulujen osalta poikkeuksena on lonkkasuojavyö, jonka hinta sisältää postitus- ja käsittelykulut.

Eikuulumulle: Linnunluut -juliste

Suomen Luustoliitto haluaa nostaa esille nuoruuden merkityksen korvaamattomana ajanjaksona luustoterveyden kannalta.  Eikuulumulle: Linnunluut -juliste painaa 18 grammaa ja on kooltaan A3.

Eikuulumulle: Rööki -juliste

Suomen Luustoliitto haluaa nostaa esille nuoruuden merkityksen korvaamattomana ajanjaksona luustoterveyden kannalta.  Eikuulumulle: Rööki -juliste painaa 18 grammaa ja on kooltaan A3.

Eikuulumulle: Haluatko olla hän_2 -juliste

Suomen Luustoliitto haluaa nostaa esille nuoruuden merkityksen korvaamattomana ajanjaksona luustoterveyden kannalta.  Eikuulumulle: Haluatko olla hän_2 -juliste painaa 18 grammaa ja on kooltaan A3.

Eikuulumulle: Haluatko olla hän_1 -juliste

Suomen Luustoliitto haluaa nostaa esille nuoruuden merkityksen korvaamattomana ajanjaksona luustoterveyden kannalta.  Eikuulumulle: Haluatko olla hän_1 -juliste painaa 18 grammaa ja on kooltaan A3.

Eikuulumulle: Voimaa ja Energiaa -juliste

Suomen Luustoliitto haluaa nostaa esille nuoruuden merkityksen korvaamattomana ajanjaksona luustoterveyden kannalta.  Eikuulumulle: Voimaa ja Energiaa -juliste painaa 18 grammaa ja on kooltaan A3.

Eikuulumulle: Kysymys -juliste

Suomen Luustoliitto haluaa nostaa esille nuoruuden merkityksen korvaamattomana ajanjaksona luustoterveyden kannalta.  Eikuulumulle: Kysymys -juliste painaa 18 grammaa ja on kooltaan A3.