Tapahtumakalenteri

luustokuva.jpg

Yhdistyksen tulevia tapahtumia:

Tervetuloa mukaan Turun Seudun Luustoyhdistyksen syksyn toimintaan!

LIIKUNTATOIMINTA:

• Kuntosalivuorot MA 15-16.30 ja KE 17.30-19 jatkuvat viikolla 36. Ruusukorttelin (Puistokatu 11) kuntosali sijaitsee katutasossa, käytössä liikuntasalin pukuhuoneet. Laitteita käytetään omatoimisesti, ja vuoron vastaavana toimii yhdistyksen vertainen. Fysioterapeutti Hanna Malmi paikalla ohjaamassa ma 9.10. klo:15.

• Lasten ja aikuisten luurankojumppa jatkaa normaalisti Ruusukorttelin liikuntasalissa perjantaisin klo:15-16.

MUU TOIMINTA:

Valtakunnallista Luustoviikkoa vietetään 16.-22.10:

• To 19.10. klo:12-18 Luustoterveyden teemapäivä TULE-Tietokeskuksessa. Huom! Klo:12 samassa paikassa myös Luut lujiksi -miniluento. Luustoyhdistyksen vertainen paikalla klo:12-15.
  • To 19.10. klo:18-18.45 Ruusukorttelissa TULE-yhdistysten järjestämä luento kivusta ja kosketuksesta. Luennoitsijana seksuaaliterapeutti Hanna Vuorimaa.

• La 21.10. klo:14 Luustotanssit Ruusukorttelin juhlasalissa (Puistokatu 11, katutaso). Tanssi on parasta luuliikuntaa! Tanssiseura Sekahaun ohjaaja tanssittaa yleisöä elävän musiikin tahdissa. Tilaisuudessa harjoitellaan kaikenkuntoisille sopivia yksintansseja tuttujen kappaleiden tahdissa, et siis tarvitse paria tai tanssitaitoa! Säestyksestä vastaa pianisti Juha Mäkilä ja solistina toimii Outi Santavuori. Kahvitarjoilu! Tilaisuudessa on myös Turun Seudun Luustoyhdistys ry:n yhteistyökumppaniyritysten tuotejakoa. Tapahtuma on maksuton ja kaikille avoin!
  • To 16.11. klo:18 yhdistyksen syyskokous TULE-Tietokeskuksessa. Käsittelyssä sääntömääräiset asiat. Ennen varsinaista kokousta Luustoliiton Jenni Tuomela alustaa osteoporoosin omahoidosta. Kahvitarjoilu.

• To 14.12. klo:18 alkaen ohjelmallinen joulujuhla TULE-Tietokeskuksessa. Lisätietoa myöhemmin!

Jotta yhdistyksen toiminta jatkuu yhtä monipuolisena ensi vuonnakin, etsimme nyt uusia vapaaehtoisia mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan paikallisyhdistyksemme toimintaa. Tästä syystä yhdistyksen hallitus toivottaa kaikki kiinnostuneet mukaan syksyn hallituksen kokouksiin. Tule kuulemaan ja keskustelemaan!

Hallitus kokoontuu seuraavaksi:

• Ti 7.11. klo:17.30 Ruusukorttelin kerhohuone 3