Turun Seudun Luustoyhdistys ry

Toimialue

Turun Seudun Luustoyhdistys ry (ent. Turun Seudun Osteoporoosiyhdistys ry) toimii Turussa ja ympäristökunnissa.

Turun Seudun Luustoyhdistys ry
TULE-tietokeskus, Humalistonkatu 10, 20100 Turku.

Turun Seudun Osteoporoosiyhdistys ry perustettiin samoihin aikoihin kuin valtakunnallinen Suomen Osteoporoosiyhdistys (nykyinen Luustoliitto) kymmenen vuotta sitten. Vuonna 2015 yhdistys muutti nimensä Turun Seudun Luustoyhdistykseksi valtakunnallisen linjan mukaisesti.

Yhdistyksen tehtävä on luustoterveyden ja terveellisten elintapoja edistäminen sekä osteoporoosia sairastavien tutkimisen, hoidon ja kuntoutuksen edesauttaminen. Jäseniä yhdistyksessä on noin kaksisataa, ja se on valtakunnallisen liiton suurimpia jäsenyhdistyksiä.

Toiminta

Yhdistyksen toimintaan kuuluvat liikuntatoimnta, jäsenillat, luustoterveystapahtumat, yleisöluentotilaisuudet ja virkistystoiminta. Tiedotamme toiminnastamme Luustotieto-lehdessä, yhdistyksen nettisivuilla ja sosiaalisen median kanavissa. Voit myös ilmoittaa sähköpostiosoitteesi yhdistykselle saadaksesi sähköisen uutiskirjeen.

Vapaaehtoiset

Turun Seudun Luustoyhdistyksen toiminta perustuu kokonaan vapaaehtoiseen työhön jäsenistön hyvinvoinnin ja terveyden edistämiseksi, ja toivomme jäseniltämme aktiivista toimintaa yhteisen asian puolesta. Jo runsas osallistuminen yhdistyksemme tapahtumiin innostaa yhdistyksen aktiiveja käynnistämään uusia toimintamuotoja. Yhdistyksen hallituksen jäsenet iloitsevat kaikesta palautteestasi ja ehdotuksistasi koskien yhdistyksen toimintaa.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksu vuodelle 2017 on 17 euroa. Jäsenmaksu sisältää  asiantuntijoiden antamaa puhelinneuvontaa sekä neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Luustotieto-lehden. Jäsenkortilla saa myös etuja yhteistyökumppaneidemme tarjoamista palveluista. Katso lisää kohdasta "jäsenalennukset". Yhdistyksen tilinumero on FI44 4309 0010 2805 68.