LUUSTOASIALLA YHDESSÄ -kysely ammattilaisille

Kysely on tarkoitettu julkisen terveydenhuollon luusto-, murtuma- ja osteoporoosihoitajille sekä muulle osteoporoosipotilaiden hoidosta vastaavalle hoito- ja kuntoutushenkilöstölle. Kyselyn avulla voidaan edistää ammattilaisten verkostoitumista ja yhteistyötä, kartoittaa missä alueilla ja millaisissa tehtävissä ammattilaisia toimii sekä millaisia tarpeita ja toiveita heillä on.

Kyselyn yhteydessa kerättävät luustoasioiden parissa työskentelevien ammattilaisten yhteystiedot (vapaaehtoinen) jäävät ainoastaan Luustoliiton käyttöön. Luustoliitto ei anna yhteystietojasi eteenpäin ilman aina erikseen sinulta pyytämäänsä lupaa.

Kyselyyn vastasi 22.6.2015 menessä viitisenkymmentä luustoasioiden parissa työskentelevää ammattilaisista. Kiitos kaikille! Palkinto (yhden henkilön matkakustannukset, yöpyminen ja kulttuurilahjakortti Luustoliiton Helsingissä järjestettävän ammattilaisen koulutuksen yhteydessä 5.11.2015) on nyt arvottu ja se meni Kainuuseen. Voittajalle on ilmoitettu henkilökohtaisesti. Onnittelut!

Alla olevaan kyselyyn voi ja on suositeltavaa edelleen vastata, jotta saadaa tietoa luustoasioiden parissa työskentelevistä ja heidän toiveistaan. Kysely on auki toistaiseksi. Kuukauden tai parin välein tiedot koostetaan sekä lisätietoja haluaviin otetaan yhteyttä. Kerrothan kyselystä myös kollegoillesi.

Luustoliiton ammattilaisten sähköpostilistalle voi liittyä kuka tahansa sosiaali-, terveys- tai liikuntatoimen tai kuntoutuksen ammattilainen, joka työskentelee osteoporoosin tai luustoterveyden parissa tai on siitä muuten kiinnostunut. Sähköpostilistan saat tietoa mm. Luustoliton järjestämistä säännöllisistä maksuttomista ammattilaisten koulutuksista. Sähköpostilistalla olo ei edellytä Luustoliiton jäsenyhdistyksen jäsenyyttä.
Suomen Luustoasiantuntijat on yksi Suomen Luustoliiton jäsenyhdistyksistä. Luustoasiantuntijoiden jäsenmaksu on 18 €. Jäsenetuna saa mm. Luustotieto-lehden 4 kertaa vuodessa.
Nimi
Yllä antamasi yhteystiedot jäävät ainoastaan Luustoliiton käyttöön. Luustoliitto ei anna yhteystietojasi eteenpäin ilman aina erikseen sinulta pyytämäänsä lupaa.