Tapahtumia ja toimintaa

23.11. Sääntömääräinen syyskokous. Syyskokouksen yhteydessä on fysioterapeutti Annariina Aaltola esittelemässä kotijumppaohjeita. Jumppaohjeita on kolmen tasoisia, muttta keskitasoinen esitellään.

Kuntosaliryhmään mahtu vielä porukkkaa. Tulkaa ihmeessä mukaan. Meillä on fysioterapeutti ohjaamassa jotta teemme luuston kannalta oikein liikkkeet. Ryhmässä on mukava tunnelma.Toivomme aktiivisuutta myöa jäsenistön puolelta.
Yhdistys järjestää joka kuukausi jonkin jäsentapahtuman joka samalla tarjoaa mahdollisuuden tavata muita samassa tilanteessa olevia osteoporoosikuntoutujia.Vertaistuki on kovin tärkeä, sillä vain samantapaisen asian kokenut voi ymmärtää toista vastaavassa tilanteessa olevaa.Pidetään yhteyttä toisiimme , sillä joukossa on voimaa !

Ilmoitamme yhdistyksen jäsenilloista Satakunnan Kansan Menot/tänään palstalla tapahtumapäivänä. Luustotieto -lehdessä on myös tapahtumailmoitukset, ja sitten on vielä yhdistyksen kotisivut (www.luustoliitto.fi/jasenyhdistykset) pidetään ajan tasalla.