Haluan liittyä jäseneksi Satakunnan Luustoyhdistykseen

Henkilöjäsenmaksu on 15 euroa ja se on voimassa kalenterivuoden.

Jäsenmaksuun sisältyy jäsenkortti, asiantuntijoiden antamaa puhelinneuvontaa, neljä kertaa vuodessa ilmestyvä Luustotieto-jäsenlehti sekä lehdessä ilmoitettavia jäsenalennuksia. Yhdistys järjestää jäseniltoja kerran kuukaudessa. Niissä tapaa muita luustokuntoutujia ja usein on joku luento meille tärkeistä aiheista. Meillä on myös oma kuntosalivuoro Urheilutalolla tiistaisin klo 15-16. Paikalla on fysioterapeutti ohjaamassa  että teemme liikkeet  oikein. Kuntosalivuorosta peritään oma maksu.

Jäseneksi voi liittyä jokainen luuston hyvinvoinnista kiinnostunut.

Sinut liitetään jäseneksi yhdistyksen hallituksen kokouksen käsittelyn jälkeen. Saat postissa jäsenmaksulomakkeen ja infopaketin.

Tervetuloa joukkoon mukaan !

Huom! Lomake kysyy sinulta yksinkertaista matemaattista laskutoimitusta varmistaakseen, että olet ihminen.

Jos eri kuin postitoimipaikkakunta
Muista myös suuntanumero
Tiedän, että yhdistyksen toiminta perustuu vapaaehtoistyöntekijöiden panokseen. Valitsemalla ylläolevan vaihtoehdon / vaihtoehdot, anna luvan, että minuun voi ottaa yhteyttä liittyen vapaaehtoistoimintaan tai ammatillisen avun tarpeeseen.