Liikuntaa yhdistyksen jäsenille

Syksyn 2017 - kevään 2018 kuntosalivuorot

Yhdistyksenmme tilinumero on FI07 5612 1120 3202 10,  ja maksun saaja Päijät-Hämeen Luustoterveys. Maksu 35 euroa / kausi.

Ensimmäinen tutustumiskerta on ilmainen ja kertamaksu 4 euroa.Jos olet estynyt tulemaan ns. omaan ryhmääsi, voit aina korvat tunnin toisena päivänä. Tiistain , torstain ja perjantain tunneille on vielä tilaa. Kysele lisää 040-480 9920 / Annikki

Mäkikatsomon kuntosali, vertaisohjaaja Sirpa Lindberg. Maksuviite 1009

Maanantaina klo. 11–12  4.9–11.12,  8.1.–14.5.

Paavolan terveysaseman kuntosali , osoite Terapiakulma ,Kirkkokatu 10.
Torstaina ohjaajana vapaa-ajan ohjaaja Minna Rauhanlaakso, keskiviikkona ja perjantaina vertaisohjaaja Annikki Kumpulainen, tarvittaessa myös näillä tunneilla Minna tekeen kuntosaliohjelman.

Muista käyttää maksuviitettä maksaessasi.

Keskiviikko klo 16.15-17.15 ajalla  6.9.–13.12 ja 10.1.-9.5.2018  Maksuviite 2008.
Torstai  klo. 17.00-18.00 ajalla 7.9.–14.12 ja 11.1-10.5 2018  Maksuviite 3007.
Perjantai klo 16.45-17.45 ajalla 8.9–15.12. ja 12.1.-11.5 2018  Maksuviite 4006.

UUTENA tänä syksynä järjestämme kokeiluna Lavis tunteja viitenä maanantaina 23.10, 30.10, 6.11,13.11 ja 20.11 klo 13.00-14.00. Paikka on Kuntokeskus Zenana Hämeenhelmessä. Ohjaajana lavistuntiohjaaja Mari Sarikka. Lavis on musiikin tahdissa helpoilla askelilla tapahtuvaa liikuntaa. Mukaan mahtuu 20 ensimmäistä ja tunti toteutuu vain, jos saamme vähintään 17 henkilöä mukaan. Maksu 3 euroa / henkilö/kerta, maksetaan ensimmäisen tunnin alussa yhdistyksen vastuuhenkilölle. SITOVAT ilmoittautumiset syyskuun 8:een päivään mennessä 040-480 9920.