Liikunta

Kevätkauden 2018 liikuntaryhmät

Ilmoittautuminen ryhmiin toimistoon, jos ei muuta mainita.
Kysy peruutuspaikkoja toimistosta.

Ohjattua kuntosaliharjoittelua

• Yrjönkadun uimahalli (Yrjönkatu 21)
    Torstaisin klo 11.00 - 12.00, 11.1. alkaen, 15 kertaa, hinta 85 €.
    Kysy vapaita paikkoja toimistosta.

Vesijumppa

• Yrjönkadun uimahalli (Yrjönkatu 21)
    Torstaisin klo 10.30 - 11.00, 11.1. alkaen, 15 kertaa, hinta 85 €.

PhysioPilates

• Studio Sfinksi (Yrittäjätalo, Työpajankatu 10 A 4 krs, Kalasatama), ohjaaja Tuuli Järvi
    Torstaisin klo 16.00 - 16.55, 11.1. alkaen, 15 kertaa. Hinta 85 €.

Luustojooga

• Helsingin Joogayhdistys järjestää neljän kerran kurssin:
    maanantaisin alkaen 8.1. klo 14.00 - 15.30. Hinta 40 €.
    Ohjaaja: Leena Karmakallio
    Kurssipaikka: Joogahuone, Hämeentie 19, Helsinki.

Ilmoittautumiset ma-to klo 11-14, puh. 044 215 2523 tai www.joogahuone.fi. Sitovat ilmoittautumiset 1.1.2018 mennessä. Kurssi toteutuu, mikäli ilmoittautuneita on vähintään 10.

Muu liikunta

StudioSfinksi tarjoaa myös muita ryhmiä, jotka soveltuvat osteoporoosia tai osteopeniaa sairastaville. Näiden kurssien lisätiedot näet yrityksen nettisivuilta www.studiosfinksi.fi. Ilmoittautuminen suoraan Studio Sfinksiin puh. 040 848 6301 tai tuuli(at)studiosfinksi.fi

Erityisryhmien liikuntaryhmiä voi tiedustella myös oman paikkakunnan liikuntavirastoista ja muista tule-järjestöistä.

Helsingin kaupungin liikuntavirasto
Ryhmistä saa tietoa liikuntaviraston puhelinnumeroista (09) 3108 7501 ja (09) 3108 7509 ja liikuntaviraston nettisivuilta ylläolevasta linkistä.

Espoon kaupungin liikuntaryhmät
www.espoo.fi/fi-FI/Kulttuuri_ja_liikunta/Liikunta/Ohjattu_liikunta
Ryhmistä saa tietoa Esa Yletyiseltä p.(09) 8165 2144 ja liikuntaneuvonta p. (09) 8166 0800 sekä nettisivuilta ylläolevasta linkistä. 68+ Sporttikortti - Espoon Kaupunki tarjoaa kaikille 68 vuotta täyttäneille espoolaisille senioreille maksuttomia liikuntapalveluja 68+Sporttikortilla Kortin voi lunastaa uimahallien kassoilta ( ei Olarista ) tai kaupungin yhteispalvelupisteistä. Kortti on voimassa kaksi vuotta. Henkilötodistus mukaan sillä korti on henkilökohtainen. Lisätietoja liikuntapalvelut p. (09) 8165 2114

Vantaan kaupungin liikuntapalvelut