Haluan liittyä Keski-Suomen Luustoyhdistykseen.

Yhdistyksen toimialue on entinen Keski-Suomen läänin alue sisältäen 22 kuntaa.
Jyväskylän lisäksi: Hankasalmi, Joutsa, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari ja Äänekoski. Postinumerot ovat 40- 44 -alkuisia ja Joutsan on 19650.

Henkilöjäsenmaksu on 18 euroa ja se on voimassa kalenterivuoden. Jäsenmaksuun sisältyy jäsenkortti, asiantuntijoiden antamaa puhelinneuvontaa, neljä kertaa vuodessa ilmestyvä Luustotieto jäsenlehti sekä lehdessä ilmoitettavia jäsenalennuksia. Jäseneksi voi liittyä jokainen luuston hyvinvoinnista kiinnostunut.

Minut liitetään jäseneksi lähetettyäni tämän lomakkeen, yhdistyksen hallituksen kokouksen käsittelyn jälkeen. Saan postissa jäsenmaksulomakkeen ja infopaketin.

Huom! Lomake kysyy sinulta yksinkertaista matemaattista laskutoimitusta varmistaakseen, että olet ihminen.

Jos eri kuin postitoimipaikkakunta
Muista myös suuntanumero
Tiedän, että yhdistyksen toiminta perustuu vapaaehtoistyöntekijöiden panokseen. Valitsemalla ylläolevan vaihtoehdon / vaihtoehdot, anna luvan, että minuun voi ottaa yhteyttä liittyen vapaaehtoistoimintaan tai ammatillisen avun tarpeeseen.