Jäsenalennukset

Etuja liiton jäsenyhdistysten jäsenkortilla vuonna 2017

Jäsenkortin esittämällä saat paljon alennuksia ja etuja. Katso seuraavasta valtakunnalliset ja paikkakuntakohtaiset alennuksesi. Alennukset on ilmoitettu tavallisesti alennusprosentteina. Tavallisimmin jäsenalennus on voimassa seuraavan vuoden helmikuuhun..

Valtakunnalliset

Terveystalo. Kaikki Osteoporoosiliiton jäsenet saavat 15 % alennuksen seuraavista palveluista:
luuntiheysmittaus, yksi kohde; luuntiheysmittaus, laaja; kalsiumtason mittaus S-Ca; D-vitamiinitason mittaus S-D-25. Lisäksi käyntikertaa kohti tulee poliklinikkamaksu. Alennuksen saa näyttämällä Suomen Osteoporoosiliiton jäsenyhdistyksen jäsenkorttia. Tarjous on voimassa seuraavilla paikkakunnilla Terveystalon osteoporoosiklinikoilla: Helsinki (Graniittitalo ja Orton kuvantaminen), Hyvinkää, Joensuu, Jyväskylä, Kemi, Kajaani, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Pori, Rovaniemi, Seinäjoki, Tampere ja Turku.

Etuja ja alennuksia OSTEO-jäsenkortilla kaikista Instrumentarium Look & Life –myymälöistä kautta maan.

Hämeenlinna

• Naisten kuntosali Fitness Femme (Raatihuoneenkatu 31, puh 03 633 2900). kuukausikorteista 9 € alennus
  • Tori-Apteekki (Hallituskatu 18), Palvelee joka päivä 8-21. Tervetuloa kanta-asiakkaaksemme. Tori-Apteekki tarjoaa rahanarvoisia etuja.