Ilmoittautuminen koulutukseen

Tulevat koulutukset:

Lonkkamurtuman Käypä hoito -suosituksen koulutuspäivä 8.2.2018 Vantaalla
Suomalainen Lääkäriseura Duodecim järjestää yhteistyössä Luustoliiton kanssa ammattilaisille suunnatun Lonkkamurtuman Käypä hoito -suosituksen koulutuspäivän 8.2.2018. Maksuton koko päivän koulutus (lounas omakustanteinen) järjestetään Tiedekeskus Heurekassa Vantaalla. Koulutuksen ohjelma ja ilmoittautumisohjeet:

Luustofoorumi 18.4.2018 Kotkassa
Luustoliiton ammattilaisille suunnattu koko päivän maksuton koulutus järjestetään keväällä Kotkassa. Lisätietoja koulutuksesta julkaistaan ensi vuoden puolella ammattilaisten uutiskirjeessä ja näillä sivuilla.

Liity ammattilaisten sähköpostilistalle TÄSTÄ niin saat tietoa uusista koulutuksista ensimmäisten joukossa.

Luustoterveyden ammattilaisilla on tärkeä rooli osteoporoosin diagnostisoimiseksi, parhaan mahdollisen hoidon, tiedon ja omahoidon tuen tarjoamiseksi sekä kuntoutuksen järjestämiseksi osteoporoosiin sairastuneille. Luustoliitto tarjoaa tavallisesti kaksi eri ammattilaisille suunnattua koulutuspäivää vuodessa: keväällä järjestetään Luustofoorumi tavallisimmin yhteistyössä jonkin alueen / sairaanhoitopiirin kanssa muualla kuin Pääkaupunkiseudulla ja syksyllä puolestaan järjestetään Luustotiedon ajankohtaispäivä Pääkaupunkiseudulla. Koulutuspäivät ovat tavallisesti osallistujille maksuttomia. Näin pyritään turvaamaan tiedonlevitys ja oppimismahdollisuuksia myös siinä tilanteessa, kun luustoterveyden ammattilaisilla ei ole organisaationsa puolesta riittäviä taloudellisia resursseja osallistua koulutuksiin.